Har du modtaget en blå sø skål kan du fortælle om dens rejse fra Århus Hovedbanegård her på denne side.

Hvad har den oplevet undervejs? Har den fundet en plads i sit nye hjem? Er den blevet værdsat eller smidt ud? har skålen fået en funktion? er den blevet givet væk som gave?

Og mange, mange andre spørgsmål vil vi gerne have besvaret, derfor vil vi gerne have dig til at blogge på vores hjemmeside: klik her for at tilføje din historie eller kommentar og læse, hvad andre har skrevet. Hvis du ikke har en profil, kan du vælge anonym.

Vi vil også gerne have dig til at tage billeder af skålen i dens nye omgivelser. Mail billeder til: projekt@ninnag.com og de vil snarest kunne ses på hjemmesiden.

Vil du vide mere om baggrunden for projektet: klik her.

Vil du vide mere om os der står bag projektet: klik her.

søndag den 29. marts 2009

Om os


Tea Jensen

Jeg bor og arbejder på Sydfyn i kursusejendommen Villa Vejstrup. Helst arbejder jeg med store formater, definerede former og mange farver – udtrykket bliver ofte bastant og poetisk på samme tid. For uden at sælge unika og brugsting fra egen butik og kunsthåndværkerbutikker rundt i landet og afholder jeg kurser på bopælen.

Se mere på www.teajensen.dk



Sara Scheel

Jeg er en del af et kreativt iværksættermiljø i de gamle Spinderier i Vejle. Her arbejder jeg med kreative arrangementer, bestillingsopgaver i form af kundegaver og udsmykning for virksomheder og private.

Se mere på www.sarascheel.dk



Ninna Gøtzsche

På mit værksted i Århus arbejder jeg primært med drejet porcelæn.
Min keramik er funderet i nutidighed, funktion, individualitet, kvalitet og enkelhed.

Se mere på www.ninnag.com





Helenaa Hedegaard

Jeg har mit værksted i Laurbjerg og sælger mine ting fra kunsthåndværkerbutikker i Århus, Odense og på sjælland.
Mit arbejde spænder fra stentøj til porcelæn og rummes under overskriften: Poetisk, råt & elegant.

Se mere på: www.hhedegaard.com




Fotograf på projektet: Anja Gejpel

"The fascination with the human face has never left me." Et billede skal fortælle en historie og visualisere en stemning. Det er samspillet imellem fotograf, model, lys og location, der danner rammen om et godt billede. Fotograf med speciale i portræt, både på location og i studie.

Se mere på www.anjagejpel.dk